torsdag 2 september 2010

Kellan på Royal Family Kids` Camp

"Från söndag till fredag , organiserat vi  detta läger under en vecka på Point Loma University. Vi har barn från fosterhem och barn som utsatts för övergrepp. De har en massa problem och har aldrig älskat , aldrig har vetat vem som är deras föräldrar. Många av dem fira inte ens sin födelsedag . Så, den sista dagen organiserade vi en födelsedag för alla, gav presenter, åt tårta och sjöng Grattis på födelsedagen. Att titta på dessa barn som blir upphetsad och frågar : Är det verkligen för mig? , är verkligen sorgligt , det bryter ditt hjärta. Jag vill bara ge dem ett hem och erbjuda världen som dom aldrig har haft. Att säga adjö är tufft. Och ofta gråter dom , hugger tag i ens benen och säger: Jag vill inte gå . Jag har haft det bättre här, än i hela mitt liv .


Det finns Royal Family Kids` Camp runt om i världen . Det är vad jag finner fantastiskt. Det är inte bara ett lokalt initiativ. Det finns platser runt om i landet och utomlands. Detta program är fantastiskt och mycket givande. Jag älskar att göra det . Jag älskar barn och jag delar gärna med av vad jag har. "


Detta var bara en liten del av texten som jag översatte. För att läsa orginalet, klicka här.
Jag har själv översatt texten, så ge creed och ange oss som källa om ni kopierar!
Översättning av Twilight News!

Den här delen översatte inte jag...
Hoy les quiero hablar de una organización benéfica: ROYAL FAMILY KID´S CAMP´S. Aunque más bien dejare que uno de sus benefactores os cuente de que va el asunto. Y es que hace poco encontré esta pequeña declaración de Kellan Lutz a la revista MediaBlvd. En la que cuenta un poquito sobre las actividades que se llevan acabo en esta organización, lo que pare el significa y lo gratificante que es para él esta labor. Sus palabras dedicas a estos chicos me dejaron sin aliento y por ello os dejo con lo que el nos cuenta.

Inga kommentarer:

Vi väntar på....